Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Pall Mall

1. Pall Mall, King size άφιλτρο, μαλακό, από ΗΠΑ.

Υπήρχε και στην Ελλάδα. Οι ανασκαφές στις κούτες δεν έχουν ακόμη εντοπίσει το ελληνικό πακέτο, αλλά θυμάμαι πολύ καθαρά ότι κάπου υπάρχει. Το εικονιζόμενο αμερικάνικο πακέτο το έχω ξανααναρτήσει εδώ.


2. Pall Mall, king size σκληρό.

3. Pall Mall, king size, σκληρό πακέτο των 25.

4. Pall Mall extra lights, king size, σκληρό πακέτο των 25.

Όταν άρχισαν να βγαίνουν στην Ελλάδα τα εικοσιπεντάρια πακέτα, άλλαξε γενικώς το τσιγαρικό και πακετικό τοπίο. Τα Παλ Μαλ, τα οποία μέχρι τότε κυκλοφορούσαν μόνο στις δυο βαριές εκδοχές με και χωρίς φίλτρο, παρουσίασαν ένα νέο πρόσωπο, πιο μοντέρνο. Το ίδιο άλλωστε συνέβη και σε πολές άλλες μάρκες. Αρκετά αργότερα τα Παλ Μαλ έκαναν άλλη μια στροφή ανανέωσης, αυτήν που ισχύει και σήμερα και που δεν έχει πλέον καμία σχέση με το παλιό τους πρόσωπο.
Έχω την εντύπωση ότι το Έξτρα λάιτς ήταν ουσιαστικά το Λάιτς, ότι δηλαδή εκδοχή απλώς λάιτς δε βγήκε.


5. Καπνός στριφτού Pall Mall από Γαλλία
(ξαναδημοσιεύτηκε εδώ).



14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πεπε εσυ τα πακετα τα εχεις αδεια ή γεματα απο τσιγαρα?
Γιατι ακουσα οτι στα γεματα μετα απο καιρο μπορει να εφανιστει το tobacco beetle και εκτος απο καπνο να φαει και το χαρτι.

Εγω τα περισσοτερα τα εχω αδεια αλλα εχω και μερικα γεματα,παντως στα μισογεματα σε εναν ελεγχο που εκανα προσφατα δεν ειδα να εχουν κατι,και τα εχω γυρω στα 5 χρονια.

Εσενα σου εχει τυχει ποτε αυτο το ζωηφυο?

Κωνσταντινος

Πέπε είπε...

Τα περισσότερα είναι άδεια. Τα γεματα είναι ελάχιστα, και είναι σφραγισμένα στη ζελατίνα τους, οπότε δεν ξέρω τι γίνεται εκεί μέσα!

Αλλά σε αρκετά πακέτα έχω κρατήσει 1 τσιγάρο ως δείγμα. Αυτό το ένα είναι συχνά με τρυπίτσες στο χαρτί. Δε φανταζόμουν ότι τις κάνει έντομο. Μοιάζουν μάλλον σαν ένα είδος "καψίματος". Έντομο με τα μάτια μου δεν έχω δει.

Ανώνυμος είπε...

Παντως τωρα που τα ξαναβγαζεις τα πακετα για να τα φωτογραφισεις καλου κακου κανε και εναν ελεγχο μεσα. Τα εντομα αυτα ειναι μικροσκοπικα και αν δεν κοιταξεις απο κοντα το πακετο και τα τσιγρα με προσοχη δεν φαινονται. Τα μικρα εχουν μεγεθος 1 χιλιοστο και τα μεγαλα 3-4χιλιοστα.

http://www.apentomotiki.com.cy/%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%9F%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%99%CE%91/%CE%88%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CF%8E%CE%BD.aspx


http://en.wikipedia.org/wiki/Lasioderma_serricorne

Βιργίνιος είπε...

Πέπε συμφωνώ με τον φίλο Ανώνυμο. Προσωπικά, 'έχασα' πολλά πακέτα λόγω εντόμων. Έκαναν τρύπες ακόμα και στο χαρτί του πακέτου, και στη ζελατίνα, πέρα απο τα τσιγάρα, που ήταν θρύψαλλα.

Ανώνυμος είπε...

ΩΧ! μην μου λες τετοια. εγω εχω καποια καλα παλια συλλεκτικα αδεια πακετα μαζι με πιο καινουργια που εχουν τσιγαρα μεσα.
λες να παθω το ιδιο?

δεν φανταζομουν οτι τρωνε και το πακετο νομιζα μονο το τσιγαρο.
Προσφατα τα ελεξα και δεν ειδα τιποτα.Λαμπρο μηπος τα ειχες αποθηκευσει σε κανα υπογειο γιατι αυτα τα εντομα θελουν υγρασια. Εσυ Πεπε εκτος απο τρυπες στα τσιγαρα ειδες και στα πακετα ή οχι?

Βιργίνιος είπε...

Ανώνυμε δεν είχα τίποτε σε υπόγειο. Τα έχω σπίτι μου μέσα σε χαρτοκιβώτια του ΙΚΕΑ, στον 1 οροφο. Για άδεια πακέτα δεν έχεις πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι τα γεμάτα. Αυτό που παρατήρησα είναι οτι στα καινούργια πακετα δεν υπήρχε τίποτε. Αντίθετα, σε πακέτα 5ετίας ή και 3 ετίας υπήρχαν έντομα. Εφαγαν και τον καπνό και έκαναν τρύπες στο χαρτί, οι οποίες παραδόξως είναι ολοστρόγγυλες!!! Υπήρχε μια συζήτηση παλιότερα σε ομάδα στο φεϊς μπουκ για αυτά τα πράγματα και μου είπαν κάποιοι συλλέκτες οτι έβαζαν τα πακέτα τους στην κατάψυξη για αρκετές ώρες. Εντάξει, δεν ξέρω πόσα πακέτα έχεις, προσωπικά δεν το έκανα αυτό το πράγμα. Απλά άδειασα όλα τα πακέτα. Όσα ήταν συλλεκτικά τα κράτησα ως είχαν, τα υπόλοιπα τα έκανα φλατ. Να πω την αλήθεια, στην αρχή μαράζωσα, αλλά στο τέλος γλίτωσα πάρα πολυ χωρο στο σπίτι και πια ταξινομούνται πολύ πιο εύκολα.

Ανώνυμος είπε...

Nαι το ξερω αυτο για την καταψυξη.
Εγω εναν ελεγχο σε πακετα 2ετιας-3ετιας που εκανα δεν ειδα τρυπες στα τσιγαρα ή στο χαρτι.

Εσυ πεπε που εχεις και παλια πακετα δεκαετιων τρυπες στο χαρτι του πακετου ειδες ή μονο στο τσιγαρο?


Κωνσταντινος

Πέπε είπε...

Παιδιά, δεν έχω δει κανένα πρόβλημα στα πακέτα. Μόνο στα τσιγάρα: τρύπες που μοιάζουν σαν καψιματάκια (με μαύρο περίγραμμα), και ο καπνός να έχει αραιώσει τόσο που με την παραμικρή μετακίνηση αδειάζει. Μπορεί να είναι και κάτι άσχετο από τα ζωύφια.

Η κατάψυξη ακούγεται λογική: σκοτώνει τα ζούδια. Να κάνω τα πακέτα φλατ δε θα το αποφάσιζα.

Βιργίνιος είπε...

Πέπε σε καταλαβαίνω. Προσωπικά δίσταζα για πολύ καιρό και πόνεσα πολύ με αυτή την απόφαση, αλλά δεν υπήρχε κάποια καλύτερη λύση. Απλώς, τα πακέτα ήταν πάρα πολλά για να εξακολουθώ να τα αποθηκεύω σε χαρτόκουτα. Το ίδιο έκανα και με τα DVD μου, τα έβαλα ολα σε μια τσάντα και πέταξα τις θήκες. Είχα σοβαρό θέμα χώρου και τουλάχιστον διευκολύνομαι πια χωροταξικά και σε θέματα ανταλλαγών. Λαμάνω φλατ πακέτα από παντού, με χαμηλά ταχυδρομικά τέλη-απλά δεν μπορείς να απαιτείς από λατινοαμερικάνους συλλέκτες να σου στέλνουν κανονικα πακέτα. Εκτός του τελωνείου, τα ταχυδρομικά είναι πανάκριβα....

Σίγουρα η συλλογή έχασε κάτι με αυτή την αλλαγή και δεν έχω τεκμηριώσει ακόμα το κατά πόσο ενα κομμάτι χαρτί θεωρείται πακέτο ή οχι, ώστε να λέω οτι κανω συλλογή πακέτων ή χαρτιών. Νομίζω οτι είναι άλλη κουβέντα αυτό το πράγμα....

Ανώνυμος είπε...

Παντως το τσιγαρο στη φωτο του παλλ μαλλ φιλτρου δεν φαινεται να εχει τιποτα

Πέπε είπε...


Λοιπόν, τώρα που άνοιξα το λινκ της Απεντομωτικής και είδα τη φωτογραφία του προσβλημένου τσιγάρου, είναι σαν αυτό που έχω δει. Βέβαια η φτγρ είναι πολύ μικρή, αλλά πάντως αυτές τις μαύρες τρυπίτσες τις έχω πετύχει και στα τσιγάρα-δείγματα της συλλογής μου και, συχνά, στα 22 άφιλτρα που έπαιρνα μια στα τόσα τον τελευταίο χρόνο. Έχω και καναδυό σφραγισμένα πακέτα και φοβάμαι ότι τα ζωύφια θα δίνουν πάρτι εκειμέσα... Το δείγμα Παλ-Μαλ είναι καθαρό, και άλλα εδώ στο μπλογκ είναι επίσης καθαρά, όχι όμως όλα. Βλ. π.χ. τη Χρυσή Κασετίνα Λάιτς στο http://syllogi-apo-paketa-tsigaron.blogspot.gr/2013/01/blog-post_21.html

Ανώνυμος είπε...

ειδα το πακετο αλλα δεν μου φανηκε να εχει κατι εκτος απο καποια λερωματα στο κατω μερος, εκτος και αν αυτα ειναι τρυπες...

παντως περιεργο να τρυπησαν μονο ενα πακετο και να μην πηγαν και στα αλλα,ενω απ'οτι ειδα στις απεντομοτικες το χαρτι δεν εγραφε οτι το τρωνε.

Βεβαια δεν αποκλειεται.Σε γενικες γραμες δεν βλεπω τα πακετα στο μπλογκ να εχουν τρυπες ωστοσο η διαφορα τρυπας-λερωματος δεν ειναι διακριτη απο μακρια.Καλου κακου ξαναελεγξε ξανα τα πακετα σου και αν δεις τρυπες πες μας. Μαλλον θα τα ελεγξω και εγω τα δικα μου

Ανώνυμος είπε...

*Κωνσταντινος

Ανώνυμος είπε...

ωχ τωρα ειδα το τσιγαρο απο πανω.
Οντως αυτες οι τρυπες ειναι απο εντομο. Παντως στο διπλανο τσιγαρο δεν πηγαν πραγμα περιεργο,ισως να ζουνε για λιγο και να ψοφανε.

εκτος απο το τσιγαρο ειδες τρυπες και στην κασετινα? βλεπω κατι στο κατω μερως αλλα δεν φαινεται αν ειναι λερωμα ή τρυπες